Hanna Nap

1-OP-1 TRAJECT ‘MARKETING VANUIT STRATEGIE EN VERTROUWEN’

Wil jij de tijd en energie die je aan marketing besteedt er ook voor terugkrijgen?

Waarom jij een duurzame marketingaanpak nodig hebt

Marketing anno 2021 is behoorlijk overweldigend. Er wordt van alles geroepen. Je moet zichtbaar zijn op Instagram, Pinterest, je moet funnels maken, een nieuwsbrief opzetten, een cursus maken, etc. 

De grote hoeveelheid mogelijkheden kunnen ervoor zorgen dat je niet weet waar je moet beginnen. Ondertussen modder je maar wat aan, zonder resultaat. Je wilt wel anders, maar waar begin je?

Bij een duurzame marketingaanpak. Het startpunt zijn je droom, doelgroep en doelen. Als je strategie helder is, volgt een marketingplan en pas daarna de middelen. 

Waarom jij een duurzame marketingaanpak nodig hebt

DAAROM…

Marketing vanuit strategie en vertrouwen

Met het 1-op-1 traject ‘Marketing vanuit strategie en met vertrouwen’ ontdek je hoe je je marketing onder controle krijgt met een strategie, heldere aanpak en een haalbare planning. Besteed alleen nog maar tijd aan de acties die ook daadwerkelijk iets bijdragen. Win-win!

Misschien herken jij je hier wel in:

Hoe zou het zijn als...

Schakel de hulp van een expert in om je droom, doelgroep en doelen te bereiken

Ik geloof dat jij weet wat je allemaal kunt inzetten om meer bekendheid te geven aan je bedrijf. Dus waarom zou je een expert inschakelen?

Omdat je het niet alleen hoeft te doen. Een extra paar ogen, oren, een paar extra handen; iemand die je helpt om in de actiemodus te komen.

Waarschijnlijk zitten er allemaal losse ideeën in je hoofd. Wat als iemand nou met je meekijkt om van die brei een logisch geheel te maken?

Soms is het ook lastig om het grote plaatje te zien als je er middenin zit. Dan helpt het als iemand met je meekijkt. Dan kan jij doen waar je goed in bent, en ik ook! Je investering heb je dan zo terugverdient. 

Schakel de hulp van een expert in om je droom, doelgroep en doelen te bereiken

Wat kun je van het 1-op-1 traject verwachten?

01

Voorbereiding

  • Vooraf stuur ik je een vragenlijst toe. Dat is voor mijn voorbereiding. Zo kunnen we tijdens de strategiesessie direct aan de slag.
  • Ter voorbereiding van de strategiesessie ga je zelf aan de slag met je doelgroeponderzoek. Daarvoor krijg je gratis toegang tot de mini-mastermind ‘Luisteren naar je doelgroep’. 

02

Strategiesessie

  • Samen duiken we een dagdeel in je marketingstrategie. We brainstormen samen over hoe we je droom, doelgroep en doelen kunnen bereiken.
  • Ik geef je advies. En jij hebt de mogelijkheid om al je vragen te stellen.
  • De sessie duurt 2 uur. 
  • We doorlopen samen alle onderdelen van het marketingplan dat werkt voor jou!

03

Aan de slag

  • Na de strategiesessie werk ik je marketingplan verder uit. Die krijg je toegestuurd. 
  • Het plan bevat een heldere aanpak en haalbare planning waar je direct zelf mee aan de slag kunt. 
  • Na 4 weken hebben we een check-up. We bespreken al je vragen en uitdagingen, waar je in de praktijk tegenaan loopt.

Wat houdt een marketingplan praktisch in?

Dit is wat het je oplevert:

Wat anderen zeggen:

01

“Samen met Hanna heb ik een goedlopend fondswervingstraject voor mijn merk opgezet. Ze kan goed schakelen tussen grote lijnen (qua marketing) en details. Die laatste zijn als marketeer nodig!”

~ Albert-Jan Schol

Eindredacteur

02

“Het is prettig werken met Hanna. Ze is een kei in plannen en organiseren, is betrouwbaar en denkt strategisch. Daarnaast heeft ze een bewonderenswaardige dosis creativiteit. Last but not least is ze een echte gezelligerd 😊

~ Marlies Medema

Hoofdredacteur

03

“Hanna is een marketing-professional die uitblinkt in creativiteit en punctualiteit, een unieke combinatie. Daarom is ze niet alleen in staat om mooie concepten te bedenken, maar ze ook te ontwikkelen.”

~ Janne Buursema

Marketingadviseur

Hi! Ik ben Hanna

Met 7 jaar werkervaring op zak weet ik welke stappen nodig zijn voor een effectieve en efficiënte marketingaanpak. Ik heb inmiddels al een heel aantal marketingplannen mogen schrijven. Het grootste compliment dat ik daar ooit van een collega over kreeg: “Ik heb nog nooit zo’n praktisch en uitvoerbaar marketingplan gezien”. 

En dat is ook precies waar ik jou bij wil helpen. Geen ontelbare pagina’s met wollige taal over wat er marketingtechnisch allemaal mogelijk zou zijn. Nee, mijn marketingaanpak bevat nooit meer informatie dan nodig is. Niet te kort, niet te lang, maar precies genoeg zodat jij ermee aan de slag kan. 

Ik weet uit ervaring hoe belangrijk het is om te werken vanuit een plan, een strategie. Toen ik begon met ondernemen ben ik begonnen met het schrijven van een plan. De wereld lag voor me open. Maar om ervoor te zorgen dat ik een jaar later ook ergens sta, heb ik een houvast nodig. Zonder ben ik stuurloos, en kan ik dus ook niet bijsturen als dat nodig is. Nu weet ik precies welke koers ik vaar. En, ook als het dan even niet lukt, kan ik daar altijd op teruggrijpen. 

De investering: 675,- excl. BTW

1-op-1 traject 'Marketing vanuit strategie en vertrouwen'

Voor 675,- krijg je:

Veelgestelde vragen

Voor wie is dit programma bedoeld?

Voor iedere ondernemer die haar marketingactiviteiten (meer) onder controle wilt hebben. Je bent er klaar mee om maar wat aan te modderen. Je wilt je tijd en geld voor marketing efficiënt en effectief besteden. En, niet geheel onbelangrijk, dat er ook voor terugkrijgen.

Ik weet helemaal niks van marketing, is het dan wel iets voor mij?

Dat ligt eraan. Ik heb het traject ontwikkeld voor de ondernemer die al (in meer of mindere mate) actief is met marketing. Maar, waarbij het nog niet naar wens is. Ik ga er dus vanuit dat je een bepaalde basiskennis in huis hebt. Twijfel je daaraan? Plan dan een gratis kennismaking. Wellicht weet je meer dan je denkt 😉

Ik ben een marketeer, is het dan ook iets voor mij?

Ik heb het traject ontwikkeld voor de ondernemer die op een duurzame manier aan de slag wil met haar marketing. Dat kan dus ook voor jou! Hoewel je weet hoe het werkt, kan het soms lastig zijn een plan te maken voor jezelf. Daar wil ik je dan graag bij helpen.

Hoeveel tijd ben ik kwijt aan het programma?

Je bent gemiddeld 2 uur per week kwijt aan het traject. Na deze weken ga je zelf aan de slag met de uitvoering van het marketingplan. Hoeveel tijd dat kost, is deels afhankelijk van de activiteiten, maar houdt rekening met 2-4 uur per week.

Wanneer begint het programma?

Wanneer jij wilt! Het is een 1-op-1 traject, dus we kunnen samen afstemmen wanneer je wilt beginnen.

Hoe lang duurt het traject?

Het traject duurt in totaal 12 weken.

Kan ik ook betalen in termijnen?

Yes. Je kunt het bedrag ook in 3 termijnen betalen van €225 excl. btw.

Wanneer komt de eerste factuur?

De eerste factuur ontvang je zodra we onze kennismaking hebben gepland. Als je voor een termijnbetaling hebt gekozen, ontvang je na 4 weken de volgende factuur. 

Zijn er nog meer kosten die ik moet maken?

Niet voor het traject zelf, maar wellicht wel in de uitvoering van het plan. Denk bijvoorbeeld aan advertentiekosten of de kosten voor het inschakelen van een specialist. 

Twijfel je nog of het 1-op-1 traject iets voor jou is?

Je wilt misschien heel graag aan de slag met een duurzame marketingaanpak. En als je het gaat doen, dan wil je het goed doen. Maar… je loopt tegen een aantal dingen aan. Deel ze gerust met mij, ik denk graag met je mee!

Twijfel je nog of het 1-op-1 traject iets voor jou is?