Hanna Nap

Op maat

Ik denk graag met je mee over welk pakket het beste bij je past. Je kunt kiezen uit de een van de twee pakketten die ik heb samengesteld, of we stellen er eentje samen die helemaal aansluit bij jouw behoeften voor je bedrijf. Bijvoorbeeld door het toevoegen van een extra dienst aan een bestaand pakket; het kan allemaal!

Hoe ziet dat eruit?

01

Kennismaking

Ik stuur je vooraf een vragenlijst toe om je behoeftes in kaart te brengen. We bespreken je wensen tijdens een call van 30 minuten. 

02

Traject bepalen

Op basis van de kennismaking maak in een plan van aanpak, planning en offerte. Als jij hier JA tegen zegt, gaan we samen aan de slag.

03

Aan de slag

Dan is het tijd om aan de slag te gaan ­č嬠We hebben regelmatig contact, sturen bij waar nodig en vieren samen de gemaakte successen!

Lijkt dat je wat?

Ik heb altijd heel prettig met Hanna gewerkt. Samen met Hanna heb ik een goedlopend fondswervingstraject voor mijn merk opgezet. Ze kan goed schakelen tussen grote lijnen (qua marketing) en details. Die laatste zijn als marketeer nodig!

~ Albert-Jan Schol, eindredacteur

Werkwijze

Marketing kan niet zonder strategie. Als de strategie helder is, volgt een marketingplan en pas daarna de marketingtools. Deze 3 ingredi├źnten kunnen absoluut niet missen:

01

Droom

Het begint bij een droom. Waar gaat je hart sneller van kloppen? Wat is de reden dat je bedrijf bestaat?

02

Doelgroep

Wie is jouw doelgroep? En wat zijn de wensen en behoeftes? Hier komt de vraag en jouw aanbod samen.

03

Doel(en)

Wat wil je bereiken? Met doelen zet je je dromen om naar acties. Ze geven richting en maken je werk meetbaar.

Hi! Ik ben Hanna

Met 7 jaar werkervaring op zak weet ik welke stappen nodig zijn voor een effectieve en effici├źnte marketingaanpak. Ik ben resultaatgericht en focus me naast de inhoud ook altijd op de behoefte van de doelgroep (want, wat is een droom zonder doelgroep?).

En dat is ook precies waar ik jou bij wil helpen. Wat is je droom? Wie wil je daarmee bereiken? En welke doelen wil je voor het einde van dit jaar nog behalen? 

Laat het me weten. Ik help je vraag verder met je persoonlijke vraagstuk.

Geef je marketing uit handen

Vul je gegevens in

    Dinsdagochtend tussen 09.00 en 10.00Dinsdagochtend tussen 10.00 en 11.00Woensdagmiddag tussen 15.00 en 16.00Woensdagmiddag tussen 16.00 en 17.00