Hanna Nap

7 jaar werkervaring op rij

Na het afronden van mijn HBO Communicatie werkte ik 5 jaar bij de Evangelische Omroep als marketeer voor de ledenwerving, het tv-programma Nederland Zingt en het grootste christelijke vrouwenmagazine Eva. Tot voor mijn eigen ondernemersavontuur werkte ik 1,5 jaar voor een snelgroeiend marketingbureau. Nieuwsgierig?

november 2020

Het avontuur begint: hannanap.nl

Per 1 november 2020 zeg ik mijn baan op en start ik als zelfstandig ondernemer. Het is mijn droom om met de kennis en ervaring, die ik de afgelopen 7 jaar heb opgebouwd, andere ondernemers te gaan helpen met hun marketing.

juni 2020

Van losse flodders naar funnels

Na een jaar hard bikkelen bij het marketingbureau, beginnen mijn werkzaamheden langzaamaan de vruchten af te werpen. Door middel van automatisering bouw ik mee aan een duurzame marketingstrategie. 

juni/juli 2019

De reis van m'n leven

Samen met een groep van 10 enthousiaste pubers, reis ik af naar een afgelegen dorpje in Moldavië. Daar bouwen (letterlijk en figuurlijk) we 2 weken lang aan een kerk. Een reis om nooit te vergeten!

april 2019

Brand marketeer bij bureau

Na ruim 5 jaar is het tijd voor een nieuwe omgeving. Ik ga aan de slag als brand marketeer bij een marketingbureau. Als direct aanspreekpunt van het MT krijg ik de nodige uitdagingen voor m’n kiezen.

juni 2018

Contentmarketeer vrouwenmagazine

Ik start als contentmarketeer bij het vrouwenmagazine Eva. Aan mij de uitdaging om de inhoud en de marketing aan elkaar te verbinden. Wat mij betreft the way to go!

november 2017

SEO kanon bijbelse namen

Om meer verkeer naar de website te krijgen, duik ik in de bak met data. Wat blijkt? De artikelen over bijbelse (baby) namen worden onwijs goed gelezen. We schrijven een plan voor een nieuw platform.  

april 2018

Marketingadviseur Nederland Zingt

Op de Nederland Zingt Dag 2018 ben ik verantwoordelijk voor alle marketing. Het concept, de oproep, plan voor het plein, en nog veel meer. Een uitdagende klus. Maar met succes, we behalen een nieuw record. Onder mijn leiding werven we 750 nieuwe donateurs (een conversie van maar liefst 7,5%).

juni 2016

10.000 nieuwe leads

Als marketeer werk ik mee aan een succesvolle campagne: ruim 10.000 leads die een gratis product aanvragen. Hiermee boren we een geheel nieuwe markt aan met mogelijke donateurs.

april 2015

Van stagiair naar medewerker

In het derde jaar van mijn opleiding HBO Communicatie loop ik stage bij de EO. Wanneer ik aan het afstuderen ben, word ik gevraagd terug te keren als medewerker. M’n eerste baan is een feit!

Het fundament voor een effectieve marketingaanpak

Marketing kan niet zonder strategie. Als de strategie helder is, volgt een marketingplan en pas daarna de marketingtools. Deze 3 ingrediënten kunnen absoluut niet missen:

01

Droom

Het begint bij een droom. Waar gaat je hart sneller van kloppen? Wat is de reden dat je bedrijf bestaat?

02

Doelgroep

Wie is jouw doelgroep? En wat zijn de wensen en behoeftes? Hier komt de vraag en jouw aanbod samen.

03

Doel(en)

Wat wil je bereiken? Met doelen zet je je dromen om naar acties. Ze geven richting en maken je werk meetbaar.